Aktuální nabídka seminářů Komory

Daňový řád

Termín: 13. 5. 2014
Dům kultury Akord

Dům kultury Akord, Náměstí SNP 1, Ostrava - Zábřeh.

Ing. Zdeněk Burda - daňový poradce.

Školení lze využít i v rámci přípravy na zkoušky daňového poradce.

• upozornění na změny daňového řádu od 1. 1. 2014,
  • postupy správce daně v praxi  - co správce daně smí a nesmí, jak by měl reagovat daňový subjekt,
  • postup k odstranění pochybností aneb zadržování nadměrného odpočtu DPH správcem daně (do kdy může být zahájen postup k odstranění pochybností, jak konkrétní musí být výzva k jeho zahájení, rozsah dokladů, které mohou být vyžadovány, obrana proti nezákonnému postupu pro odstranění pochybností, délka trvání postupu pro odstranění pochybností,
  • daňová kontrola (zahájení a rozsah daňové kontroly, rozšíření, opakování kontroly, namátková kontrola, neumožnění kontroly, průběh kontroly - práva a povinnosti daňových subjketů a správce daně, nesouhlas s průběhem kontroly, závěry),
  • zastupování daňových subjektů (zástupce, zmocněnec, odborný konzultant, náležitosti plné moci),
  • doručování (komu a jak je doručováno, účinky doručení, doručování poštou x doručování do datových schránek, žádost o neúčinnost doručení),
  • nečinnost správce daně a obrana proti ní, nedodržování lhůt,  prodloužení lhůty, navrácení lhůty v předešlý stav,
  • doměření daně - lhůta pro stanovení daně,
  • sankce při porušení povinnosti daňového subjektu (pokuty, penále, úrok z prodlení),
  • diskuse

Pořádá akreditované vzdělávací středisko Komory - ECONOMIS CZ s.r.o. (Ing. Lenka Bartušková). Přihlášku směrujte přímo na info@economis.cz

Součástí vložného jsou podkladové materiály a občerstvení.

Podrobné informace Vám rádi sdělíme na tel. čísle (+420) 775 906 870 nebo (+420) 603 153 473, popř. zašlete svůj dotaz na info@economis.cz nebo info@komora-ucetnich.cz.