Obchody v EU z pohledu DPH polopatě po novele od 1.1.2025

Termín konání:
16. 9. 2025, 9:00 - 13:30
Typ školení:
Online
Hodin KPV:
4.5
Pořadatel:
ACCONT Consulting, s.r.o.
Dva lidé
Počet míst: 20 / 20 volných i
Základní cena:1 290 Kč bez DPH (1 561 Kč s DPH)

Lektor

Ing. Lenka Dvořáková

Certifikovaná účetní, daňový poradce, členka Sekce účetnictví KDP ČR, Sekce daně z příjmu právnických osob KDP ČR.

O školení

Program

Během školení si vysvětlíme problematiku DPH u obchodů s EU, kterou lektorka vysvětlí srozumitelně, a za pomoci bohatých grafických náčrtů konkrétních situací dle platných předpisů po novele k 1.1.2025 včetně novinky možnosti registrace pro malé podniky (SME). Výklad pochopí jak neznalec, tak i jinak zkušená účetní. 

  • Úvod do problematiky,

  • přehled novinek – VAT in Digital Age, jak na režim pro malé podniky (SME) včetně srovnání výhodnosti „běžného režimu pro přeshraničí“ a režimu „SME“,

  • vysvětlení pojmů, změny u osob povinných k dani, místa plnění od 1.1.2025,

  • jak určit, kdo, kdy a kde obchodní případ zdaní,

  • jaké obchody nás mohou v EU potkat a jak se k nim postavit z hlediska DPH,

  • budeme fakturovat s DPH nebo bez; podmínky pro osvobození od DPH,

  • s kým obchodujete a jaký to má vliv na DPH,

  • odlišnosti při fakturaci zboží a služeb,

  • specifika u tzv. e-commerce, přiřazení přepravy u řetězových obchodů,

  • fakturace v cizí měně a její dopad na DPH,

  • co musí vědět osoba sjednávající obchodní podmínky,

  • přefakturace,

  • dotazy a diskuze.

Určeno pro účetní, fakturanty, obchodní zástupce a manažery. Jednoduše pro ty, kteří si přejí pochopit fungování zákona na reálných případech a simulovaných situacích za pomoci živě prezentovaných náčrtů lektorky.

 

Poznámky

On-line vysílání je realizováno společností ACCONT Consulting, s.r.o.
 

Nejpozději 24 hodin před konáním webináře obdrží každý účastník dva e-maily

  1. e-mail – materiály k přednášce

  2. e-mail – pozvánka s odkazem na připojení do školící místnosti

V den konání webináře klikněte na obdržený odkaz. Vstup do školící místnosti bude zpřístupněn 5 minut před začátkem přednášky.
Poté již vyčkejte příchodu lektora, který přednášku uvede ve smluvený čas.

V ceně webináře je také videozáznam z webináře pro zopakování nebo připomenutí probraných informací. Rovněž je možno využít možnost zakoupení samostatného záznamu pro ty, kteří se nemohou přímého online školení zúčastnit.

V případě jakýchkoliv technických problémů během webináře nebo videozáznamu nás můžete kontaktovat na telefonních číslech 777 181 566 nebo 777 181 644.

 

Před odesláním přihlášky prosíme o kontrolu zadaných fakturačních údajů. Zpětné úpravy a opravy fakturačních údajů nejsou možné.

Náš web používá cookies. Díky tomu vám můžeme nabídnout více efektivní uživatelský zážitek. Souhlas k ukládání cookies udělíte kliknutím na tlačítko „Souhlasím".

Souhlas můžete odmítnout .