Aktuální nabídka seminářů Komory

Internátní školení (daně z příjmů, daňový řád, DPH)

Termín: 27. - 29. 11. 2014
Termín — bližší informace zahájení dne 27. 11. v 10:30 hod.
Místo konání: Bořetice
Hotel Kraví Hora

Hotel Kraví Hora, Bořetice 461 (cca 45 km od Brna). Mapa a spojení zde. Parkování v areálu.

Ing. Jiří Klíma - daňový poradce,
Ing. Miloslav Kopřiva - zástupce ředitele FÚ pro Pardubický kraj,
Ing. Igor Pantůček - daňový poradce.

čtvrtek

Ing. Jiří Klíma - daně z příjmů

• shrnutí změn 2014 - problémové oblasti,
  • průřez změn v oblasti daní z příjmů pro rok 2015,
  • např. bezúročné půjčky, kurzové rozdíly, hmotný majetek změny v osvobození u fyzických i právnických osob, slevy na dani, změny v odčitatelných položkách, odměny statutárních orgánů, souběh funkcí, autorské honoráře, atd.,
  • diskuse,

pátek

Ing. Miloslav Kopřiva - daňový řád

• vybraná problematika k daňovému procesu (způsobilost k jednání, prokura, lhůty při správě dní, daňová informační schránka, aspekty mezinárodního dožádání, možnost obrany proti exekučnímu příkazu a dražební vyhlášce, lhůty pro podání daňového tvrzení ve speciálních případech - úmrtí, zrušení PO bez likvidace, atd.,pokuta za opožděné tvrzení daně, judikáty),
  • novela daňového řádu účinná k 1. 1. 2015 (společné jednání jednatelů právnické osoby, povinné elektronické podání a řešení nedodržení tohoto postupu, pořádková pokuta a pokuta za nesplnění povinnosti nepeněžité povahy, promíjení příslušenství daně, atd.),
  • diskuse,

sobota

Ing. Igor Pantůček - DPH

• nejpodstatnější změny v oblasti  daně z přidané hodnoty vyplývající z letošních novel zákona s účinností od 1. 1. 2015,
  • diskuse.

ŠKOLENÍ JE OBSAZENO !

Zahájení dne 27. listopadu od 10:30 hod. (prezence od 10:00 hod.), ukončení dne 29. listopadu po obědě.

Vložné zahrnuje podkladové materiály, ubytování v dvoulůžkovém pokoji, stravování v rozsahu plné penze, občerstvení, parkovné a doprovodný program.
Cena 2+ pro členy, kteří se zúčastní již třetího internátního školení Komory v roce 2014: mínus 500,- Kč od ceny základní.
Cena 3+ pro členy, kteří se zúčastní již čtvrtého internátního školení Komory v roce 2014: mínus 750,- Kč od ceny základní.
Cena 4+ pro členy, kteří se zúčastní již pátého internátního školení Komory v roce 2014: mínus 1 000,- Kč od ceny základní.

Podrobné informace Vám rádi sdělíme na tel. čísle (+420) 603 153 473, popř. zašlete svůj dotaz na info@komora-ucetnich.cz.

Partnerem akce je Era.