Archiv akcí pro členy

Termín: 14. 11. 2017
Místo konání: Praha
Werichova vila

IF Café Werichova vila, U Sovových mlýnů 50/17, Praha 1.

Mgr. Simona Hornochová - certifikovaná účetní, daňová poradkyně.

Co byste měli vědět, když se Vás FÚ zeptá na prokázání původu majetku

Snad nikdo se nemohl v poslední době vyhnout zprávám o snaze státu lépe vybírat daně. Stát chce získat o majetku a příjmech poplatníků více informací, a ty potom využít.

Letos v létě získala česká finanční správa poprvé informace o bankovních účtech a některých finančních produktech držených českými občany v zahraničních bankách. V roce 2015 se v daňových zákonech objevil nový postup, podle kterého po Vás může finanční úřad vyžadovat prokázání původu majetku, respektive toho, že Váš majetek pochází z příjmů, které jste zdanili. Tato a další opatření v praxi nemusí dopadnout jen na ty, kteří někdy daně skutečně neodvedli. Mohou dopadnout na každého, kdo má majetek v řádech milionů a více.

Důležité je uvědomit si, že nestačí, když Vy spolehlivě víte, že všechny Vaše příjmy byly poctivě v minulosti zdaněny.  Je rozumné se včas zamyslet, čím tuto skutečnost budete schopní finančnímu úřadu prokázat, pokud by se přišel zeptat. K pochopení toho, co po Vás může finanční úřad chtít, a jak byste se měli připravit, Vám přispěje toto neformální setkání nad daňovou problematikou.

Hlásit se můžete  zde. Úspěšné přihlášení bude automaticky potvrzeno po odeslání formuláře na stránce (nikoliv e-mailem).

Kapacita je, bohužel, už obsazena. Můžete se hlásit na e-mail info@komora-ucetnich.cz na místo náhradníka.
LZ