Webinář: Novinky 2021 s Ing. Ivanou Pilařovou - dvoudenní webinář (Notia)

Termín: 5. - 6. 3. 2021
Termín — bližší informace Pá 9:00 - 17:00, So 8:30 - 15:30
Místo konání: On-line
Účastníci obdrží prolink

On-line, účastníkům bude zaslán prolink.

Ing. Ivana Pilařová

Daňová poradkyně od roku 1993 a auditorka od roku 1994 vede již 25 let vlastní účetní, daňovou a auditorskou firmu. Kromě péče o klienty se zabývá také rozsáhlou přednáškovou a publikační činností na témata daně z příjmů, daně z přidané hodnoty, účetnictví podnikatelských subjektů, vazby obchodního práva na účetnictví a daně. Je zkušební komisařkou Komory daňových poradců.

Tento dvoudenní online webinář využijeme k výkladu všech daňových a účetních novinek, které v průběhu roku 2020 nastaly a také těch, které se chystají pro rok 2021. Novinky roku 2021 závisí na stavu legislativy k datu konání webináře.

Podle všeho je zřejmé, že rok 2020 se stal rokem zcela výjimečným, a to i v počtu daňových a ekonomických změn. Našim úkolem bude si je zopakovat, ukázat si správné účetní postupy a nastavit pravidla pro jejich (ne)zahrnutí do daňových přiznání daně z příjmů za rok 2020. Věnovat se budeme i ostatním daním, DPH, pojištění, účetnictví, EET a obchodnímu právu. Ve většině kapitol se seznámíme také s množstvím změn navrhovaných pro rok 2021, které budou buď přijímány samostatně, nebo budou součástí „balíčku změn“.

Okruhy webináře

• daň z příjmů,
  • veřejné pojištění
  • DPH
  • další daně
  • EET
  • účetnictví
  • daňový řád
  • právo

Úhradu ceny (vložného) proveďte, prosím, na základě výzvy k platbě, kterou obdržíte na Váš email (s VS uvedeným na výzvě k platbě). Daňový doklad Vám bude zaslán do 15ti dnů od data uskutečnění zdanitelného plnění.

Součástí vložného jsou podkladové materiály.

V případě potřeby dalších informací nás kontaktujte, rádi Vám odpovíme.