Webinář: Sestavení daňového přiznání právnických a fyzických osob (Notia)

Termín: 19. 2. 2021
Místo konání: On-line
Účastníci obdrží prolink

On-line, účastníkům bude zaslán prolink.

Ing. Ivana Pilařová

Daňová poradkyně od roku 1993 a auditorka od roku 1994 vede již 25 let vlastní účetní, daňovou a auditorskou firmu. Kromě péče o klienty se zabývá také rozsáhlou přednáškovou a publikační činností na témata daně z příjmů, daně z přidané hodnoty, účetnictví podnikatelských subjektů, vazby obchodního práva na účetnictví a daně. Je zkušební komisařkou Komory daňových poradců.

• Vztah daně z příjmů k bezúplatným plněním, která jsou předmětem daně z příjmů a uplatnění odčitatelných položek od základu daně a slev na dani.
  • Formulář daňového přiznání k dani z příjmů PO a FO bude probrán zejména ve vztahu k daňové evidenci, paušálním výdajům, členům společnosti (dříve sdružení) a spolupracujícím osobám.
  •  V obou částech zdůrazníme novinky z daňového balíčku změn platné zpětně pro rok 2020 (změny v paušálních výdajích, odčitatelná položka na výzkum a vývoj, novelizované slevy na dani pro fyzické osoby apod.).
  •  Vzhledem k tomu, že se jedná o diskusní webinář, bude upřednostněno zodpovídání dotazů.

Úhradu ceny (vložného) proveďte, prosím, na základě výzvy k platbě, kterou obdržíte na Váš email (s VS uvedeným na výzvě k platbě). Daňový doklad Vám bude zaslán do 15ti dnů od data uskutečnění zdanitelného plnění.

Součástí vložného jsou podkladové materiály.

V případě potřeby dalších informací nás kontaktujte, rádi Vám odpovíme.