Archiv seminářů Komory

Fakturace v roce 2024, práce s účetními a daňovými doklady

Termín: 14. 12. 2023
Termín — bližší informace 9:00 - 14:00
Místo konání: Online
Účastníci obdrží prolink
Cena: 2264 Kč (2490 Kč)
KPV: Akce zahrnuta do KPV v rozsahu 5 hodin

Spojení

Online forma

Lektoři

Ing. Dagmar Beránková

Program

• doklad = důkaz, účetnictví = kontrolní systém a nikoliv byrokracie, cíl = zamezení újmy (ztrát a škod)
• co je to faktura, podklady pro fakturaci,
• provádění fakturace na základě uzavřených smluvních vztahů,
• okamžik uskutečnění účetního případu,
• lhůty vystavování účetních dokladů,
• saldokonto přijatých a vydaných faktur,
• záloha a závdavek,
• faktura v cizí měně a měnová doložka,
• cizí měny, kursové rozdíly,
• druhy účetních dokladů a vzor pokladního dokladu výdajového,
• náležitosti faktury v cizím jazyce,
• bankovní výpisy v listinné podobě, v elektronické podobě,
• doklady skladového hospodářství, správné náležitosti,
• ostatní interní účetní doklady,
• prokazování dokladů a skutečností z hlediska daňové uznatelnosti, podle zákona o daních z příjmů, podle daňového řádu (příklad),
• oběh účetních dokladů a podpisové vzory, doporučené postupy,
• náležitosti a podmínky elektronické fakturace,
• elektronizace účetních záznamů a elektronická komunikace.
• QR kód.

Zákon o DPH – vybraná ustanovení, která se dotýkají fakturace a daňových dokladů:
• změny v DPH
• daňové doklady, druhy, práce s nimi,
• co má vědět fakturant o předmětu daně a osvobození od daně,
• informace GFŘ k pravidlům fakturace ve vztahu k implementaci Směrnice EU/45/2010 (platné od 1. 1. 2013),
• elektronická fakturace,
• auditní stopa, prokazování v okamžiku kontroly.

Archivace dokladů.

Občanský zákoník:
• promlčení (promlčecí lhůta),
• uznání dluhu,
• zápůjčka, výpůjčka, výprosa, úvěr,
• vznik, změna a zánik závazků,
• opatření oproti opožděným platbám,
• čas plnění.

 

Seminář je určen zejména účetním, fakturantům, referentům prodeje a zásobování a pracovníkům administrativy, kteří pracují s doklady, řeší problémy pohledávek a závazků s obchodními partnery a nemají dosud zkušenosti nebo si potřebují osvěžit znalosti.
Téma je přínosné i pro management, který běžně potřebuje s doklady a smlouvami pracovat.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.

Odkaz na obchodní podmínky společnosti 1. VOX a.s. zde.

 

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace. Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30. Připojit se můžete z počítače i mobilu. V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Do 5 pracovních dnů (včetně) po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 777 741 787), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

 

***ceny jsou uvedeny bez DPH***

Skočit na začátek